Helpdesk

Punkt kontaktu dla naszych użytkowników
joomla templates top joomla templates template joomla

Helpdesk

c .

System HelpDesk wspiera świadczenie usług informatycznych przez CUI.

Zorganizowany jest w oparciu o III linie wsparcia:

  • I linia wsparcia – serwisanci przyjmujący i obsługujący zgłoszenia serwisowe; wykonujący czynności obsługi zgłoszeń serwisowych i rozwiązujący mieszczące się w zakresie ich wiedzy oraz kompetencji,
  • II linia wsparcia – specjaliści w określonych dziedzinach, rozwiązujący zgłoszenia serwisowe według podziału na kategorie oraz przydzielonych uprawnień administracyjnych,
  • III linia wsparcia - suport dostawcy zewnętrznego.

Historia

2005/2006
wdrożenie pierwszego systemu helpdeskowego
2007/2008
opisanie pierwszego procesu „Incydent Management” w oparciu o wytyczne ITIL i zgodnie z wymaganiami normy ISO 20000
2009
wdrożenie systemu HelpDesk ITIL Ready
2010
szkolenia z ITIL, budowanie i opisywanie procesów, stworzenie katalogu usług i regulaminu świadczenia usług i polityki bezpieczeństwa
2011
uzyskanie certyfikatu ISO 20000:2005
2013
uzyskanie certyfikatu ISO 20000:2011
2014
po wydzieleniu w UMW, uzyskanie certyfikatu ISO 20000:2011 przez CUI

 

Ilość zgłoszeń

W kolejnych latach wykorzystujemy system HelpDesk w coraz większym zakresie. Dbamy, by były rejestrowane wszystkie zgłoszenia. Ilość zarejestrowanych i obsłużonych zgłoszeń w poszczególnych latach:

Poziom satysfakcji

Badamy poziom satysfakcji z obsługi zgłoszeń. Po realizacji każdego zgłoszenia wysyłana jest ankieta do użytkownika, który ma możliwość wydania swojej opinii na temat jego obsługi. Poziom satysfakcji w poszczególnych latach:

Nasza siedziba

Kontakt

Centrum Usług Informatycznych
we Wrocławiu

ul. Namysłowska 8, IV piętro
(Centrum Biznesu "Grafit")
50-304 Wrocław
tel.+48 71 777 90 32
faks +48 71 798 44 90
e-mail: cui@cui.wroclaw.pl
NIP: 8971793846 REGON: 022287361

BIP CUI Biuletyn Informacji Publicznej

ISO/IEC 20000-1:2011

ISO ISO/IEC 20000
Numer Certyfikatu: 12858