Dział Wsparcia Edukacji

c .

Stanowimy I linię wsparcia dla zgłoszeń placówek oświatowych oraz Punktów Partnerskich (w ramach projektu „Wrocławska Karta Miejska”).

Naszym zadaniem jest rejestracja problemów zgłaszanych przez użytkowników, wspomaganie użytkowników w zakresie poprawnego działania urządzeń komputerowych, telefonów VoIP oraz aplikacji. Dbamy o bezpieczeństwo stanowisk komputerowych, ich standaryzację oraz modernizację. Opiniujemy wnioski związane z modyfikacją sieci informatycznej EDU-MAN, a także podnosimy świadomość informatyczną użytkowników poprzez szkolenia indywidulanie i grupowe.

Dział w liczbach:
7 pracowników, obsługuje:

  • 1 CallCenter,
  • 20 Punktów Partnerskich w ramach projektu „Wrocławska Karta Miejska”,
  • 240 placówek oświatowych,
  • 1500 komputerów,
  • 2000 telefonów VoIP,
  • 7 000 zgłoszeń rocznie