strona główna

Internetowy system rezerwacji wizyt

c .

Projekt uruchomienia Internetowego systemu rezerwacji wizyt w urzędzie zrealizowano z inicjatywy ówczesnego Wydziału Informatyki. Objął on swoim zakresem wszystkie cztery Centra Obsługi Mieszkańca oraz Centrum Obsługi Podatnika. Od chwili uruchomienia w czerwcu 2009 stał się jedną z najpopularniejszych usług elektronicznych świadczonych przez Urząd Miejski Wrocławia swoim klientom. System umożliwia umówienie się na konkretny termin w celu załatwienia dowolnej ze spraw z następującego katalogu :

  • Rejestrowanie i wyrejestrowywanie pojazdów
  • Odbiór dowodów rejestracyjnych
  • Prawa jazdy: składanie wniosków i odbiór prawa jazdy
  • Sprawy meldunkowe oraz składanie wniosków o dowód osobisty
  • Odbiór dowodu osobistego oraz zgłoszenie utraty dowodu osobistego
  • Działalność gospodarcza
  • Podatek od nieruchomości, leśny, rolny
  • Podatek od środków transportowych
  • Opłata skarbowa, podatek od posiadania psów
  • Opłaty za użytkowanie wieczyste
  • Zaświadczenia podatkowe