joomla templates top joomla templates template joomla

Mobilny Asystent Mieszkańca - logo   Polityka prywatności aplikacji mobilnej „Mobilny Asystent Mieszkańca” (dalej „Polityka Prywatności”)

SEKCJA I: Informacje ogólne

  1. Niniejszy dokument opisuje Politykę Prywatności  aplikacji mobilnej „Mobilny Asystent Mieszkańca” (dalej „Aplikacja”).
  2. Aplikacja jest instalowana na urządzeniach mobilnych (na telefonach komórkowych, tabletach), po uprzednim pobraniu Aplikacji przez użytkownika za pośrednictwem sklepu Google Play, Apple AppStore lub Microsoft Store.
  3. Korzystanie z Aplikacji wymaga posiadania urządzenia mobilnego z systemem iOS, Android lub Windows Phone oraz połączenia z Internetem.
  4. W celu wykorzystania pełnej funkcjonalności aplikacji niezbędne jest przyznanie Aplikacji dostępu do:
    • lokalizacji urządzenia – w celu umożliwienia użytkownikowi wyszukania jego położenia na mapie;
    • pamięci wewnętrznej urządzenia – w celu umożliwienia dodawania zdjęć do zgłoszenia.
  5. Korzystanie z Aplikacji nie wymaga podania przez użytkownika jakichkolwiek danych osobowych, niemniej jednak w ramach przesyłania zgłoszeń przez Aplikację, Administratorowi udostępniany jest adres IP urządzenia końcowego, z którego wysłano zgłoszenie w Aplikacji. Uwzględniając powyższe prosimy o zapoznanie się z Polityką Prywatności, Sekcja II: Obowiązek informacyjny.
  6. Aplikacja nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić nam lub osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji.
  7. Polityka Prywatności ma jedynie charakter uzupełniający w stosunku do polityk prywatności Google Play Store, Apple Appstore i Microsoft Store. Podmioty świadczące powyższe usługi mogą zbierać dane o Aplikacji w szerszym zakresie niż wynika to z Polityki Prywatności. Uwzględniając powyższe prosimy o zapoznanie się również z politykami prywatności realizowanymi przez podmioty świadczące usługi Google Play Store, Apple Appstore i Microsoft Store.
  8. W ramach danych gromadzonych przez podmioty świadczące usługi Google Play Store, Apple Appstore i Microsoft Store, możemy uzyskać dostęp do danych (statystycznych) o Aplikacji takich jak:
    • ilość urządzeń na których zainstalowano/odinstalowano Aplikację,
    • systemy na których zainstalowano Aplikację,
    • ilości instalacji/odinstalowań Aplikacji w danym okresie,
    • kraju, w którym dokonano instalacji/odinstalowania Aplikacji.

Informacje szczegółowe:

https://support.google.com/googleplay/android-developer/answer/6112435?hl=pl, https://developer.apple.com/app-store-connect/analytics/,

https://docs.microsoft.com/en-us/windows/uwp/monetize/get-insights-data-for-your-app

  1. W przypadku braku akceptacji zasad Polityki Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją odinstalować. Trwałe usunięcie Aplikacji z urządzenia mobilnego jest równoznaczne z zakończeniem korzystania z Aplikacji.

SEKCJA II: Obowiązek informacyjny

  1. W ramach korzystania z Aplikacji, polegającego na zarejestrowaniu Państwa zgłoszenia w systemach teleinformatycznych Administratora, przetwarzane są Państwa następujące dane osobowe: adres IP Państwa urządzenia końcowego (dalej Dane Osobowe).
  2. Państwa Dane Osobowe przetwarzane są w celu zarejestrowaniu Państwa zgłoszenia w systemach teleinformatycznych Administratora.
  3. Administratorem Państwa Danych Osobowych, jest Prezydent Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141, Wrocław, Polska. Z Administratorem można skontaktować się w następujący sposób:
    • listownie na adres: pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, Polska;
    • przez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
    • telefonicznie: +48 71 777 77 77;
    • osobiście, w jednym z Centrów Obsługi Mieszkańca mieszczących się we Wrocławiu, Polska, przy ul.:
      1. Gabrieli Zapolskiej 4;
      2. Nowy Targ 1-8;
      3. Wojciecha Bogusławskiego 8,10;
      4. Marcina Kromera 44;
      5. Karkonoska 45.
  1. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Państwa Danych Osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować w następujący sposób:
    • listownie na adres: pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, Polska (z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”),
    • przez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
    • telefonicznie: +48 71 777 77 24.
  2. Państwa Dane Osobowe przetwarzane są przez Nas i mogą ewentualnie zostać przekazane naszym dostawcom, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, np. dostawcom usług IT. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem i tylko zgodnie z zapisanymi w umowie zasadami/poleceniami.
  3. Państwa Dane Osobowe przechowywane będą przez 5 lat od dnia ich uzyskania.
  4. Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem Państwa Danych Osobowych:
    • prawo dostępu do swoich Danych Osobowych,
    • prawo żądania sprostowania swoich Danych Osobowych,
    • prawo żądania usunięcia swoich Danych Osobowych,
    • prawo żądania ograniczenia przetwarzania swoich Danych Osobowych,
    • prawo do przenoszenia swoich Danych Osobowych, tj. prawo otrzymania od Administratora swoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego (możecie Państwo przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, aby Administrator przesłał te dane do innego administratora, o ile takie przesłanie jest technicznie możliwe.

Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z Administratorem lub z inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe w punktach 3-4 powyżej).

  1. Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Wskazówka:

W przypadku chęci ponownego zapoznania się z treścią w/w zasad ochrony Państwa danych osobowych, prosimy o wybranie kategorii informacyjnej – „Zasady ochrony danych osobowych”, wywoływanej po wybraniu kafelka „Info” na Ekranie Głównym aplikacji.

Kontakt

Centrum Usług Informatycznych
we Wrocławiu

ul. Namysłowska 8, IV piętro
(Centrum Biznesu "Grafit")
50-304 Wrocław
tel.+48 71 777 90 32
faks +48 71 798 44 90
e-mail: cui@cui.wroclaw.pl
ePUAP: /CUI/SkrytkaESP
NIP: 8971793846 REGON: 022287361

BIP CUI Biuletyn Informacji Publicznej

 

 

 

ISO/IEC 20000-1:2011

ISO ISO/IEC 20000
Numer Certyfikatu: 12858

 

 

Mapa serwisu