Polityka prywatności aplikacji mobilnej „Mobilny Asystent Mieszkańca” (dalej „Polityka Prywatności”)
SEKCJA I: Informacje ogólne
- Niniejszy dokument opisuje Politykę Prywatności aplikacji mobilnej „Mobilny Asystent Mieszkańca” (dalej „Aplikacja”).
- Aplikacja jest instalowana na urządzeniach mobilnych (na telefonach komórkowych, tabletach), po uprzednim pobraniu Aplikacji przez użytkownika za pośrednictwem sklepu Google Play, Apple AppStore lub Microsoft Store.
- Korzystanie z Aplikacji wymaga posiadania urządzenia mobilnego z systemem iOS, Android lub Windows Phone oraz połączenia z Internetem.
- W celu wykorzystania pełnej funkcjonalności aplikacji niezbędne jest przyznanie Aplikacji dostępu do:
- lokalizacji urządzenia – w celu umożliwienia użytkownikowi wyszukania jego położenia na mapie;
- pamięci wewnętrznej urządzenia – w celu umożliwienia dodawania zdjęć do zgłoszenia.
- Korzystanie z Aplikacji nie wymaga podania przez użytkownika jakichkolwiek danych osobowych, niemniej jednak w ramach przesyłania zgłoszeń przez Aplikację, Administratorowi udostępniany jest adres IP urządzenia końcowego, z którego wysłano zgłoszenie w Aplikacji. Uwzględniając powyższe prosimy o zapoznanie się z Polityką Prywatności, Sekcja II: Obowiązek informacyjny.
- Aplikacja nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić nam lub osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji.
- Polityka Prywatności ma jedynie charakter uzupełniający w stosunku do polityk prywatności Google Play Store, Apple Appstore i Microsoft Store. Podmioty świadczące powyższe usługi mogą zbierać dane o Aplikacji w szerszym zakresie niż wynika to z Polityki Prywatności. Uwzględniając powyższe prosimy o zapoznanie się również z politykami prywatności realizowanymi przez podmioty świadczące usługi Google Play Store, Apple Appstore i Microsoft Store.
- W ramach danych gromadzonych przez podmioty świadczące usługi Google Play Store, Apple Appstore i Microsoft Store, możemy uzyskać dostęp do danych (statystycznych) o Aplikacji takich jak:
- ilość urządzeń na których zainstalowano/odinstalowano Aplikację,
- systemy na których zainstalowano Aplikację,
- ilości instalacji/odinstalowań Aplikacji w danym okresie,
- kraju, w którym dokonano instalacji/odinstalowania Aplikacji.
Informacje szczegółowe:
https://support.google.com/googleplay/android-developer/answer/6112435?hl=pl, https://developer.apple.com/app-store-connect/analytics/,
https://docs.microsoft.com/en-us/windows/uwp/monetize/get-insights-data-for-your-app
- W przypadku braku akceptacji zasad Polityki Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją odinstalować. Trwałe usunięcie Aplikacji z urządzenia mobilnego jest równoznaczne z zakończeniem korzystania z Aplikacji.
SEKCJA II: Obowiązek informacyjny
- W ramach korzystania z Aplikacji, polegającego na zarejestrowaniu Państwa zgłoszenia w systemach teleinformatycznych Administratora, przetwarzane są Państwa następujące dane osobowe: adres IP Państwa urządzenia końcowego (dalej Dane Osobowe).
- Państwa Dane Osobowe przetwarzane są w celu zarejestrowaniu Państwa zgłoszenia w systemach teleinformatycznych Administratora.
- Administratorem Państwa Danych Osobowych, jest Prezydent Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141, Wrocław, Polska. Z Administratorem można skontaktować się w następujący sposób:
- listownie na adres: pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, Polska;
- przez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
- telefonicznie: +48 71 777 77 77;
- osobiście, w jednym z Centrów Obsługi Mieszkańca mieszczących się we Wrocławiu, Polska, przy ul.:
- Gabrieli Zapolskiej 4;
- Nowy Targ 1-8;
- Wojciecha Bogusławskiego 8,10;
- Marcina Kromera 44;
- Karkonoska 45.
- Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Państwa Danych Osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, Polska (z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”),
- przez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
- telefonicznie: +48 71 777 77 24.
- Państwa Dane Osobowe przetwarzane są przez Nas i mogą ewentualnie zostać przekazane naszym dostawcom, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, np. dostawcom usług IT. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem i tylko zgodnie z zapisanymi w umowie zasadami/poleceniami.
- Państwa Dane Osobowe przechowywane będą przez 5 lat od dnia ich uzyskania.
- Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem Państwa Danych Osobowych:
- prawo dostępu do swoich Danych Osobowych,
- prawo żądania sprostowania swoich Danych Osobowych,
- prawo żądania usunięcia swoich Danych Osobowych,
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania swoich Danych Osobowych,
- prawo do przenoszenia swoich Danych Osobowych, tj. prawo otrzymania od Administratora swoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego (możecie Państwo przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, aby Administrator przesłał te dane do innego administratora, o ile takie przesłanie jest technicznie możliwe.
Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z Administratorem lub z inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe w punktach 3-4 powyżej).
- Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Wskazówka:
W przypadku chęci ponownego zapoznania się z treścią w/w zasad ochrony Państwa danych osobowych, prosimy o wybranie kategorii informacyjnej – „Zasady ochrony danych osobowych”, wywoływanej po wybraniu kafelka „Info” na Ekranie Głównym aplikacji.