Dział Wsparcia Edukacji
Stanowimy I linię wsparcia dla zgłoszeń placówek oświatowych oraz Punktów Partnerskich (w ramach projektu „Wrocławska Karta Miejska”).
Naszym zadaniem jest rejestracja problemów zgłaszanych przez użytkowników, wspomaganie użytkowników w zakresie poprawnego działania urządzeń komputerowych, telefonów VoIP oraz aplikacji. Dbamy o bezpieczeństwo stanowisk komputerowych, ich standaryzację oraz modernizację. Opiniujemy wnioski związane z modyfikacją sieci informatycznej EDU-MAN, a także podnosimy świadomość informatyczną użytkowników poprzez szkolenia indywidulanie i grupowe.
Dział w liczbach:
7 pracowników, obsługuje:
- 1 CallCenter,
- 20 Punktów Partnerskich w ramach projektu „Wrocławska Karta Miejska”,
- 240 placówek oświatowych,
- 1500 komputerów,
- 2000 telefonów VoIP,
- 7 000 zgłoszeń rocznie