OŚWIATA

ZAKŁADOWY FUNDUSZ ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH

Zgodnie z Regulaminem ZFŚS prosimy o zabranie ze sobą dokumentów potwierdzających wykazany we wniosku dochód na członka rodziny (mąż, żona).

Zgodnie z Regulaminem ZFŚS przy składaniu wniosków należy okazać do wglądu dokumenty potwierdzające wskazany we wniosku dochód PIT (40, 11, 37, 36, 28), zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, Urzędu Pracy, ZUS, MOPS oraz inne dokumenty.

W związku z bardzo duża ilością złożonych wniosków o pożyczki mieszkaniowe pracowników i emerytów oświatowych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, Związki Zawodowe w uzgodnieniu z Dyrektorem Centrum Usług Informatycznych ustaliły, że od 01.04.2022 rok zmieni się sposób składania wniosków o pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS.

Wnioski będą przyjmowane tylko w postaci dwóch pierwszych stron (załącznik nr 6 i 7). Okres oczekiwania na pożyczkę jest ok 1 roku. Wobec powyższego przed danym posiedzeniem Komisji Mieszkaniowej osoba, której wniosek będzie rozpatrywany, zostanie telefonicznie poinformowana przez pracownika CUI o konieczności złożenia całego kompletu dokumentów tj. wniosku o pożyczkę (załącznik nr 6 lub 7) + oświadczenie poręczycieli w 2 egzemplarzach (załącznik nr 8) + stosowne dokumenty wynikające z Regulaminu, w wyznaczonym terminie. Niezłożenie kompletu dokumentów we wskazanym czasie będzie równoznaczne z rezygnacją z ubiegania się o pożyczkę.

Godziny przyjmowania wniosków ZFŚS

ikon - zegar
poniedziałek, środa, piątek  8:00-13:00,
wtorek, czwartek  10:00-15:00,

Kasy

ikon - zegar
poniedziałek – piątek  9:00-14:00

 

Regulamin ZFŚS 01-12-2024 -01-01-2025 [pdf 260KB]

Załącznik nr 1 regulamin pracy Komisji Socjalnej [PDF, 112KB]

Załącznik nr 1 do regulaminu Komisji Socjalnej upoważnienie dla komisji i pracownika [PDF, 116KB]

Załącznik nr 2 wniosek na zapomogę losową lub socjalną -pracownik [pdf 127KB]

Załącznik nr 2E elektroniczny wniosek na zapomogę losową lub socjalną – pracownik

https://epuap.gov.pl/wps/myportal/aplikacje/skrzynka?formSubId=CUI&serviceId=SC:243770&formName=UHJ6eXpuYW5pZVphcG9tb2dpTG9zb3dlalNvY2phbG5lag==&kupName=V25pb3NlayBvIHByenl6bmFuaWUgemFwb21vZ2kgbG9zb3dlai9zb2NqYWxuZWogUHJhY293bmlrYQ==

Załącznik nr 3 wniosek na zapomogę losową lub socjalną – emeryt [pdf 127KB]

Załącznik nr 3E elektroniczny wniosek na zapomogę losową lub socjalną – emeryt

https://epuap.gov.pl/wps/myportal/aplikacje/skrzynka?formSubId=CUI&serviceId=SC:243770&formName=V25pb3Nla196YXBvbW9nYV9lbWVyeXQ=&kupName=V25pb3NlayBvIHByenl6bmFuaWUgemFwb21vZ2kgbG9zb3dlai9zb2NqYWxuZWogRW1lcnl0YS9SZW5jaXN0eQ==

Załącznik nr 4 wniosek o dofinansowanie do wypoczynku -pracownik [pdf 134KB]

Załącznik nr 4E elektroniczny wniosek o dofinansowanie do wypoczynku – pracownik

https://epuap.gov.pl/wps/myportal/aplikacje/skrzynka?formSubId=CUI&serviceId=SC:243770&formName=V25pb3Nla19kb2ZpbmFuc293YW5pZV9wcmFjb3duaWs=&kupName=V25pb3NlayBvIGRvZmluYW5zb3dhbmllIGRvIHd5cG9jenlua3UgUHJhY293bmlrYQ==

Załącznik nr 5 wniosek o dofinansowanie do wypoczynku -emeryt [pdf 133KB]

Załącznik nr 5E elektroniczny wniosek o dofinansowanie do wypoczynku – emeryt

https://epuap.gov.pl/wps/myportal/aplikacje/skrzynka?formSubId=CUI&serviceId=SC:243770&formName=V25pb3Nla19kb2ZpbmFuc293YW5pZV9lbWVyeXQ=&kupName=V25pb3NlayBvIGRvZmluYW5zb3dhbmllIGRvIHd5cG9jenlua3UgRW1lcnl0YS9SZW5jaXN0eQ==

Załącznik nr 6 wniosek na pożyczkę dla pracownika [pdf 133KB]

Załącznik nr 7 wniosek na pożyczkę dla emeryta [pdf 134KB]

Załącznik nr 8 Oświadczenia poręczycieli [pdf 105KB]

Koordynator Zespołu ds. Funduszu Socjalnego

Magdalena Skrzypczyk
tel. 71 798-63-54
e-mail: magdalena.skrzypczyk@cui.wroclaw.pl
pok: 303 (III piętro)

Dział ds. Funduszu Socjalnego:

Pok.: 317 (III piętro)

Alicja Piegowska
tel. 71 798-63-52
e-mail: alicja.piegowska@cui.wroclaw.pl

Edyta Żysko
tel. 71 798-63-28
e-mail: edyta.zysko@cui.wroclaw.pl

Pok.: 316 (III piętro)

Paulina Korzeniowska
tel. 71 798-63-48
e-mail: paulina.korzeniowska@cui.wroclaw.pl

Katarzyna Matuszewska
tel.71 798-64-76
e-mail: katarzyna.matuszewska@cui.wroclaw.pl

Dorota Zielińska
tel. 71 798-63-47
e-mail: dorota.zielinska@cui.wroclaw.pl

Pok.: 302 (III piętro)

Teresa Wąsala
tel. 71 798-63-49
e-mail: teresa.wasala@cui.wroclaw.pl

Katarzyna Boratyńska-Kosińska
tel. 71 798-64-07
e-mail: katarzyna.boratynska-kosinska@cui.wroclaw.pl

Hanna Stec
tel. 71 798-63-51
e-mail: hanna.stec@cui.wroclaw.pl

Małgorzata Frydrychowska
tel. 71 798-63-46
e-mail: malgorzata.frydrychowska@cui.wroclaw.pl

Pok.: 303 (III piętro)

Agnieszka Kowalska
tel. 71 798-63-53
e-mail: agnieszka.kowalska@cui.wroclaw.pl

57 1020 5226 0000 6002 0418 4214

W tytule należy podać imię i nazwisko pożyczkobiorcy i numer umowy pożyczki z ZFŚS.

ul. Namysłowska 8, IV piętro

(Centrum Biznesu Grafit)

50-304 Wrocław

NIP: 8971793846

REGON: 022287361

tel.+48 71 777 90 32

faks +48 71 798 44 90

e-mail: cui@cui.wroclaw.pl

ePUAP: /CUI/SkrytkaESP

Biuletyn Informacji Publicznejlogo - BIP

Back to top

Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu (właściciel strony internetowej www.cui.wroclaw.pl) informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Możesz zdecydować o możliwości zapisywania plików cookie poprzez zmianę ustawień przeglądarki z której korzystasz. Przeglądając zawartość naszej strony internetowej bez tych zmian, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej oraz uzyskać wiedzę jak zarządzać ustawieniami dotyczącymi ciasteczek sprawdź naszą POLITYKĘ PRYWATNOŚCI I PLIKÓW COOKIES.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close